Welcome to jakunisme's home

come in....lets we share together....

Expressions of faith

See, understand and evaluate my expression....

Thursday 12 January 2012

2nd weeks of 2012

Terbit nya matahari...di celah-celah gunung-gunung...kilang tempat aku bekerja...masa ni lah aku nak round-round kat fields...setiap hari rutin kerja aku macam hari-hari jugak...pukul 5.45am aku bangun..pukul 6.20am pergi roll call...lepas roll call pergi minum pulak...lepas minum masuk ladang...macam tu lah, hari-hari....ni lah cara orang estate...tahun 2012 ni, aku harap sangat dapat settle segala yang settle...ada benda yang aku belum settle...ni lah masa nye aku nak settle semua tu...lepas semua beres...mungkin aku senang sikit...kurang problem kurang tekanan...tahun baru cina dah nak mari, tapi tahun ni aku tak raya lah...biasa lah kena hormat gak kat arwah bini aku...mungkin aku kena gi jalan-jalan je...bawak anak aku...tempat, aku tuju je...mana yang ada terkeluar kat hati aku nak...aku ni simple punya orang...kalau ikut pada kata-kata terakhir arwah, dia nak pergi kat melaka...tengok lah macam mana...tengok keadaan lah...kalau tak masalah sampai jugak hajat dia...tapi apa apa pun aku kena lunas kan segalanya dulu...ok lah...hari ni aku kerja...walau pun duduk office je...ah kira kerja jugak lah...kalau sepatutnya, today is friday...memang our off day...but, i were bored just sit and sleep in the house...it is time for internet what.....ok for today... 

No comments:

Post a Comment