Welcome to jakunisme's home

come in....lets we share together....

Expressions of faith

See, understand and evaluate my expression....

Sunday 1 January 2012

Untuk mak & abang mas...



Mak aku....Timah Egom...orang yang aku sanjungi dan sayangi... mak i love u...untuk tahun baru ni, has harapkan mak sentiasa happy...takde masalah...kurang-kurang kan main xxxxxxxx tu ya...jangan diikut sangat amalan orang kedaik ni...susah kita, senang orang yang menang...kan...kalau mak penat dah, has harap mak takyah lah pergi menyincang kayu lagi..berehat la plak...tapi mak tentu tak nak duduk aje kan...apa-apa pun mak buat, has harap mak lebih hati-hati k...has doa kan mak sentiasa gembira hidup dengan cucu-cucu dan anak mak...anak saya pun ada dengan mak sekarang ni...harap mak tak payah pening-pening sangat...maklum lah cucu-cucu mak semua nya heroes dan ada plak seorang heroin yang sama dah perangai nye..semoga tahun baru ni hidup kita berubah sikit...ok...saya akan cuba perbetulkan apa yang kurang dan perbaiki apa yang lemah pada keluarga kita....


Untuk abang Mas...amacam bro...aku harap sangat tahun baru ni awak lebih ok ah...ok cam kerja, cara penampilan dan sebagai nya....awek...ke? jangan dikenang sangat benda yang lepas-lepas....sekali putus tunang tak bererti putus segala harapan tu...perempuan bukan dia je...ramai lagi bro...cuba-cuba lah senyum kat awek tu...jangan masam je...jangan malu-malu plak...tu zaman dulu punya style...dah tak pakai dah...maklum lah kita dah berumur kan...tak tua lagi..berumur jie...
Cakap pasal awak...tapi aku pun dah join pun kelab engkau....sebujang kan...apa-apa pun...ah....
aku harap tahun ni, segalanya ok kan...takde masalah yang besar-besar cam yang lepas-lepas...aku harap sangat semua ok dah lepas ni...kan ...good luck my brother...u can do it...





No comments:

Post a Comment