Welcome to jakunisme's home

come in....lets we share together....

Expressions of faith

See, understand and evaluate my expression....

Saturday 31 December 2011

Anak kesayangan aku

Hari ni aku rasa rindu sangat kat anak aku...sekarang ni dia tinggal dengan nenek dia kat kampung...rps kedaik... 2hb. januari 2012, dia akan didaftarkan masuk pre-school kat s.k.kedaik...
dah nak sekolah anak aku, walau pun pra... kira sekolah jugak lah... masa cuti sekolah nanti aku ambik dia ngan mamak onie sekali... tukang jaga dia... boleh la jalan-jalan gi kat tasik kenyir pulak.. shoping barang-barang dia...tulah...macam-macam yang aku fikirkan...
time ni lah, aku rindu...kat dia...tapi bila kat aku...bising semacam...anak aku ni, jenis yang tak reti duduk diam... ada aje idea dia... harap-harap dia sekolah nanti, pick-up otak dia lebih dari aku...
mungkin nanti jugak, dalam kerjaya... lebih dari aku... harap macam tu lah...aku tak akan biar dia susah macam aku seperti dulu-dulu...aku nak dia kecapi apa yang patut dia rasa...aku tau, aku terlalu manjakan dia...ni pun pernah arwah isteri aku cakap "Jangan terlalu manjakan dia, nanti abang susah" ungkapan tu aku ingat sampai bila-bila... dan lagi satu dia pesan aku "Jaga anak kita baik-baik" tu semua aku pegang... dah anak aku... sememang nya aku harus apa? 
  
koleksi gambar daniel

Bulan pertama, lahir pada 5dec2007


sudah mencecah 2 bulan

3 bulan, dah kenal kamera

4 bulan, posing pun boleh

1 tahun lebih

2 tahun lebih, baru bangun tidor


3 tahun, duduk belakang gajah...National Zoo


3 tahun lebih, semasa di kajang

Di rumah nenek batu gong, chini, pekan pahang

Pantai hiburan rompin

Padang MD bahau,NS.. tengok aku main bola

Yang terbaru, gambar di gua musang, kelantan (le4 tahun)

aku harap tahun baru ni...2012...esok la...aku berazam nak ubah hidup aku 2 beranak jadi lebih baik...harap-harap la....pasal kerja pun, harap tak setakat assistant manager ni...aku mesti berusaha lebih, aku mesti tunjuk kat diorang yang aku memang lebih bagus...aku takkan rasa lain atau kekok bersama orang bawahan aku...sebab aku orang asli...tapi aku tau diorang semua memang respect kat aku...semasa kerja, aku mesti focus...bila keluar...enjoy la sikit...supaya dapat release sikit tension kerja ni...kan 
apa-apa pun aku dah ok sikit...kurang rindu dah, sebab aku menaip blog ni..





No comments:

Post a Comment