Welcome to jakunisme's home

come in....lets we share together....

Expressions of faith

See, understand and evaluate my expression....

Thursday 29 December 2011

Hasil kerja aku yang lampau....


The Collections of my hand works that still saved

Semasa di sekolah dulu, I was interested in drawing and painting...
and, banyak gak yang telah aku hasilkan dengan tangan aku ni...
aku pernah gak buat mural kat sekolah tu pun kalau ada lagi...
semasa lepas spm dulu, aku ada gak cadangan nak kembangkan kemahiran aku ni...
tapi tak de luck ah...aku pernah gak apply ITM dalam course berkenaan dengan ni...
tapi agak mendukacitakan...apa-apa pun, dulu banyak yang aku hasil kan...
tapi dah rosak banyak...ni je yang tinggal dan masih sempat aku scan...
untuk tatapan korang semua....

The memories that not be forgotten
SPM result 1996
at Sekolah Menengah Muadzam Shah, Pahang

Inspired from the pensel & pen...
















How my sketch? Is it ok? or just blur your eye, like that...

No comments:

Post a Comment