Welcome to jakunisme's home

come in....lets we share together....

Expressions of faith

See, understand and evaluate my expression....

Tuesday 15 May 2012

Daniel masuk wad muadzam shah

Masuk wad pada 7 april 2012 di hospital muadzam shah, pahang...Kesian nye daniel...dia kena wabak cirit- birit, muntah pahtu demam panas pulak...Kebetulan aku balik dari gua musang nak pergi kahang ada sedikit urusan kerja kat sana...alih-alih esok nya, daniel sakit pulak...emm, duduk wad ngan dia sekali...terpaksa batal lawatan kerja aku ke kahang tu...daniel masuk wad dari 7hb hingga 10hb...puas jugak duduk kat wad ni...aku baring jer sekatil ngan daniel... 

Bila ok sikit aku ajak dia jalan-jalan kat corridor hospital ni...letih nampak...


Dah boleh senyum dah...tapi tak boleh keluar lagi...tido lagi kat sini...emm

Daniel sempat main-main laptop...tunggu nak keluar hospital ni...pukul 5 petang keluar hospital...happy lah...balik kedaik...

No comments:

Post a Comment